Bezp od 200,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

Każdy sprzedawany przez nas produkt możesz zareklamować w terminie 24 miesięcy od daty otrzymania od nas towaru. Reklamacja dotyczy wad fabrycznych i powstałych w ich wyniku uszkodzeń. Zgłoszenie możesz pobrać poniżej.

Wyślij je do nas razem z reklamowanym towarem oraz kserokopią dowodu zakupu na adres:

Dział Reklamacji jejsklep.pl

ul. Towarowa 20 B I piętro

10-417 Olsztyn

Możesz również wysłać skan/ zdjęcie dokumentów drogą e-mail na adres reklamacje@jejsklep.pl

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni, od daty otrzymania przez nas wadliwego towaru oraz wszystkich potrzebnych dokumentów.
Warunkiem przyjęcia towaru do reklamacji, jest to, abyś przesłał go w dobrym stanie - produkty muszą być czyste i suche. Reklamacji nie podlega towar przemoczony, o nieprzyjemnym zapachu czy z brudnymi podeszwami.Towar wysłany do reklamacji powinien być zabezpieczony tak by nie uszkodził się podczas wysyłki.

Koszty reklamacji: W momencie, w którym Twoja reklamacja okaże się zasadna, pokryjemy koszt odesłania Ci z powrotem naprawionego lub nowego towaru. Pozostałe koszty leżą po Twojej stronie (koszt przesłania towaru na reklamację, odesłania towaru, gdy reklamacje okaże się niezasadna).

Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysyłanych do nas za pobraniem.

Reklamacji NIE podlegają uszkodzenia powstałe poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru, w wyniku użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem, naturalnej eksplotacji i zużywania się produktu, z powodu uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych przez brak pielęgnacji oraz konserwacji produktu, powstałych na podstawie świadomych pogłębień przez dalsze użytkowanie produktu.

Kontakt z działem:
reklamacje@jejsklep.pl
+48 59 300 33 33
Poniedziałek - piątek 9:00 - 16:00

 
  Formularz reklamacji
pixel